Július közepétől új szolgáltatást vezetett be az okmányiroda. Az új rendszer lehetőséget biztosít az ügyfeleknek, hogy automatikus értesítést kérjenek e-mailben vagy SMS- ben arról, hogy mikor kapják kézhez irataikat.
Az új szolgáltatás bevezetése kevesebb várakozást és gyorsabb ügyintézést tesz lehetővé az ügyfelek számára. Július 12-től az okmányirodáktól automatikus értesítést kérhetnek e-mail vagy SMS formájában azok, akik személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt igényeltek. A szolgáltatás ingyenes, mindössze egy e-mail címet vagy egy mobil elérhetőséget kell megadnia az ügyfélnek a papírok igénylésekor. Ha valaki az okmány postai küldését kérte, értesítést kap a postázás időpontjáról is. Az interneten elérhető ügyfélkapuval rendelkezők további szolgáltatásokat vehetnek igénybe. Az okmányiroda honlapján regisztrálók értesítést kérhetnek irataik érvényességének lejáratáról. Emellett előzetes időpontfoglalással elkerülhető a több órás várakozás is.