Megkezdődött annak a városmarketing tervnek az előkészítése, amely a következő tíz évben meghatározza majd Eger népszerűsítését, jó hírének, ismertségének növelését. Az első találkozón a víz, mint idegenforgalmi vonzerő volt a téma.
Az önkormányzat 2008-ban fogadta el az integrált városfejlesztési stratégiát.
Ehhez kapcsolódva, a készülő városmarketing tervet a közgyűlés idegenforgalmi bizottsága, illetve olyan szakemberek készítik elő, akik saját területükön kreatív módon segíthetik a város turisztikai népszerűsítését.
A készülő stratégia négy fő elemre épít: a víz, a bor, az épített örökség, valamint a kulturális, idegenforgalmi rendezvények az alapvető pillérek.
Az első találkozón a víz, mint potenciális vonzerő volt a téma, hiszen e téren számos értéket tud felmutatni a város, például a gyógyturizmus tekintetében. A cél, hogy valamennyi adottságot kihasználva, Eger „sokcsillagos élmény” lehessen.