Aktív védelem

Az előző évhez képest aktívabb évet zárt 2010-ben a fogyasztóvédelmi egyesület, hangzott el szervezet évértékelő közgyűlésén. Az egyesület másfélszer több panaszt vizsgált meg.

Több fogyasztóval találkozott 2010-ben a fogyasztóvédelmi egyesület mint az előző évben, átlagosan egy-másfél ügy intézése jutott minden napra.
A munkát segíti, hogy az egyesület egyre inkább kihasználja az internet nyújtotta lehetőségeket, s mivel a Dobó Katica Nyugdíjas Szervezettel közös hálózatot működtetnek, rajtuk keresztül is elérhetők.
Ma már nem csak a megyéből, de az egész országból érkeznek panaszok Egerbe.
A tapasztalat szerint a legtöbb panasz még mindig a különféle utazásos termékbemutatók kapcsán jelentkezik, de sokan keresik az egyesületet a gáz-, illetve áramszámlák kifizetésével kapcsolatban.

MEGOSZTÁS
Előző cikkSajtónap
Következő cikkMaci akció