A turisták minél jobb tájékoztatása érdekében az idei nyári szezonban a város három különböző pontján információs pavilonokat helyeztek ki. A Tourinform Iroda dolgozói és a Főiskola nyári gyakorlaton levő hallgatói a hét minden napján elsősorban a látnivalókkal, programokkal, szolgáltatókkal kapcsolatos információkkal várják a vendégeket és a helyi lakosságot.
A számadatok szerint egyre több turista érkezik Egerbe. Nem mindegy, hogy a nekik szánt információ egy helyen, vagy a városban egyszerre több ponton is elérhető. A turisztikai fejlesztések összefogását Egerben a helyi turisztikai desztináció menedzsment látja el. Sikeres pályázatuknak köszönhetően a Tourinform Eger a város három leglátogatottabb pontján egy-egy információs pavilont helyezett ki július és augusztus hónapokra. Itt az iroda munkatársai – főiskolai gyakornokokkal közösen – a hét minden napján várják az érdeklődőket, elsősorban a látnivalókkal, programokkal és szolgáltatókkal kapcsolatban. Az első információs pontot a Dobó téren, a másodikat pedig az Agria Nyári Játékok Kft-vel közösen üzemeltetve az Eszterházy téren állították fel.
E mellett a Bajcsy-Zsilinszky utcai Tourinform Iroda is várja az érdeklődőket. A tapasztalatok szerint nagyon sok lengyel turista érkezik Egerbe. Az Információs Pontokon a magyar mellett elsősorban az ilyen nyelvű kiadványokból fogyott eddig a legtöbb. A nyitva tartás mindhárom helyszínen igazodik a turisták igényeihez.