A gondok ellenére jól szerepelt Szlovákiában Leffler Csaba. Az MSR Autós Hegyibajnokság Jankov vrsoki futamán előbb második helyen zárt az egri pilóta, majd másnap az erősebb mezőnyben a negyedik legjobb pozíció lett az övé. A Renault Megane Coupe-t irányító „Lefinek” alaposan meggyűlt a baja az abroncsokkal. A probléma ellenére dicséretesnek mondható az ezüstérem. Egy nappal később nagy gondot fektettek a problémák elhárítására, ugyanakkor rangos vetélytársak érkeztek egy lengyelországi raliversenyről. Csupán erősebb autók előzték meg, így nem kellett szégyenkeznie, hogy nem fért fel a dobogóra. A következő futamokat Dobsinán bonyolítják le. A felújított 6800 méteres pályán szeretne minél jobb helyezést szerezni a tapasztalt versenyző.
A Jankov vrsok-i megmérettetést Leffler Csaba foglalta össze
Szombat reggel előkészítettük a Mégane-t az időmérő futamokra. Mindkét futam jól sikerült, de az időeredményekkel nem voltam elégedett. Ezen a helyszínen már több éve versenyzem és hat másodperccel mentem rosszabb időt, mint eddig. Az autó vezethetőségén éreztem, hogy valami nem megfelelő, panaszkodtam is folyamatosan Palotai Gyuriéknak. Vizsgáltuk az autót, de nem találtunk ésszerű magyarázatot a rossz időeredményekhez. Az útfelület tiszta volt és én úgy éreztem, hogy mindent megteszek a legjobb időeredmény eléréséhez, de most nem sikerül. Szó szerint szenvedtem az autóval szombaton, de azért a versenyfutamokra sikerült gyorsulnom és ennek meg is lett az eredménye! Az év elején besoroltak egy másik osztályba és bizony nem sok esélyem maradt a dobogós helyezések közül valamelyik eléréséhez. A WRC autó mögött azonban sikerült megszereznem az „A” csoport abszolút értékelésében
a második helyezést! Ez már másodjára sikerült. Nagyon örültem, mert a bajnokságban sok értékes pontot gyűjtöttem. Másnap kipihenten álltam a rajtvonalra. Az első edzés után leszereltük a kerekeket, mert a rengeteg csúszkálásom okát meg kellett találnunk. A kerekek leszerelésekor azonnal meg is lett a rosszabb időeredményeimet okozó hiba. A két első gumim belső oldalairól eltűnt a gumi. Egy edzőfutam elég volt ahhoz, hogy lekopjon a szövetvázig. Egyértelművé vált az előző napi nehéz vezethetőség. Sajnos ezzel elfogytak a száraz aszfaltra való abroncsaim. A két versenyfutamra feltettük a vizes pályára való kerekeket és ezekkel fejeztem be a versenyt. Lényegesebben jobban tapadtak és öt másodpercet javultam is. Ezzel együtt az „A” csoport abszolút értékelésében a negyedik helyet sikerült elérnem. A javulás ellenére azért lettem negyedik, mert Lengyelországból megérkeztek a rallye versenyzők és a WRC-k előttem végeztek. Nagyon sokan látogatták meg a depónkat és készítettek videófelvételeket, illetve fényképeket. A gumijaim ugyan elfogytak, de ennek ellenére egy igazán sikeres versenyt tudhatunk magunk mögött és a várakozásainkat felülmúlva fejeztük be a Jankov vrsoki versenyt!
Egy hetünk maradt a következő nemzetközi versenyig, amikor Dobsinára megyünk. Nagyon várom ezt a versenyt, hiszen vadonatúj aszfaltréteget kapott a 6810 m-es pályaszakasz.
Köszönöm partnereinknek és segítőimnek, hogy eljuthattam erre a versenyre!
El Paganus Kft., Kerekes Kft., 100% Gumiszervíz, Média Eger Nonprofit Kft.,
Czicza Autójavító, Rádió Eger, agriasport.hu, markrallye.hu, Dudás dekor,
Junior Auto Klub SK., Kata és Ján Droppa, Marián Matus, Palotai György,
Gyetvai Miklós, Családom