A környező keleti országok, elsősorban a román piac felé nyitna a Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatósága. Ennek érdekében megbeszélésre hívta a régió turisztikai szakembereit, szolgáltatóit és TDM menedzsereit, hogy a piacnyitás módszereiről és üteméről, valamint a már meglévő tapasztalatokról egyeztessenek.
Egyre több helyen, többféle kommunikációs felületet és csatornát felhasználva jelenik meg jövőre a Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatósága. A régiót számos marketingeszközzel, így kulturális, bor és gasztronómiai rendezvényekkel népszerűsítik majd-ismertette az elképzeléseket Hidvéginé Molnár Judit a régió marketing igazgatója. Jövőre ötödik alkalommal hirdetik meg a fürdőlátogatásra ösztönző VizesKEDDj+ elnevezésű kampányt, amely borkóstolással, étterem- és múzeumlátogatással egészülne ki. A szakemberek célja az is, hogy növekedjen a keleti szomszédainktól ,elsősorban a Szlovákiából, Lengyelországból, Romániából érkező vendégek száma .
A román piacon való megjelenést egy szolgáltatókból álló munkacsoport segíti, amely a kitűzött feladatokat hangolja össze.
A munkacsoport tagsága nyitott, várják azoknak a szolgáltatóknak, turisztikai szakembereknek a jelentkezését, akik jó ötletekkel, kreatív tanácsaikkal segíthetik munkájukat.