A Nemzeti Adó és Vámhivatal fontosnak tartja, hogyan látják őket az állampolgárok, valamint a média képviselői, hiszen a hatóság folyamatosan arra törekszik, hogy javítsa szolgáltató jellegét- hangzott el azon a sajtóreggelin, melyre a sajtó képviselőit várták. A beszélgetésen a 2011-es adóbevételeket is értékelték.
Az adóhivatal feladata a költségvetés bevételeinek biztosítása. Heves megyében az utóbbi egy évben nőttek ezek a bevételek.
Az adóhivatal 2011-ben is kiemelt célként kezelte az ügyfél centrikus, szolgáltató jellegű adóhatósági tevékenység erősítését. A NAV évente 70 ezer ügyfelet fogad kirendeltségein, folyamatosan próbálják csökkenteni a várakozási időt, sok ügyet már telefonon, sorban állás nélkül is el lehet intézni.Az adózók gyorsabb kiszolgálása érdekében ügyfélszolgálatain jövő évtől bevezeti az időpont foglalás rendszerét.