A korábbiaknál intenzívebb, hatékonyabb reklámpropaganda megvalósítását, az Egri Borvidék további népszerűsítését tűzte ki célul idén Egri Borút Egyesület. A szervezet például menetrend szerinti kisbuszos járatokat indítana az egri pincékhez-döntöttek a tagok szokásos évi közgyűlésükön.
Nehéz évet zárt tavaly az Egri Borút Egyesület, a szervezet- amely elsősorban tagdíjakból gazdálkodik- 614 ezer forinttal kevesebb bevételt könyvelhetett el az elmúlt esztendőben. Pályázat útján 107 ezer forintot nyertek el, az önkormányzattól 40 ezer forint támogatást kaptak. Ebből az összegből szórólapokat, hirdetéseket adtak ki, rendezvényeket támogattak. Az egyesülethez tavaly egy új tag, az ostorosi önkormányzat csatlakozott-hangzott el a szervezet szokásos éves közgyűlésén, amelyen a 2013-as tagdíjak emeléséről is döntöttek. Jövőre az egyéni vállalkozók 16 ezer forint helyett 18 ezer forintot, cégek, vállalkozások 35 ezer forint helyett 39 ezer forint hozzájárulást fizetnek majd. Az egyesület idén 6, 4 millió forint bevétellel kalkulál, amelyet az Egri Borvidék további népszerűsítésére fordítanak.
Elhangzott: idén a tagok munkáját sokkal intenzívebb, hatékonyabb reklámpropagandával igyekeznek segíteni és szeretnének több borászt látni a soraikban.
Az Egri Borút Egyesület tagjainak észrevételeire, javaslataira az új városmarketing stratégia és cselekvési terv kidolgozásánál is számít a városvezetése- tette hozzá a közgyűlésen Rázsi Botond, a szervezet elnöke.