Fogyasztóvédelmi ismeretek, hasznos gyakorlati tanácsok és közvetlen panaszküldési lehetőség is szerepel az ingyenes fogyasztóvédelmi mobilalkalmazás menüpontjaiban. Az ingyenes applikáció fő célja, hogy a vásárláskor azonnali segítséget nyújtson a vevőnek, vagy fogyasztónak.
Azonnali válaszokkal segíti a vásárlókat a Fogyasztóvédelmi Hatóság mobiltelefonos applikációja. Az ingyenesen letölthető alkalmazás áttekinthetően rendszerezi a fogyasztó számára hasznos információkat és megoldási javaslatokat kínál a problémás esetekre. Már több ezren letöltötték. Az egyik legnépszerűbb menüpont a „panaszom van” feliratú, közvetlenül küldhetünk a segítségével panaszt a hatóságnak. Hasznos az a lehetőség is, amivel rögzíthetjük a vásárolt termékeink adatait, jótállási jegyeinek és számláinak fotóját.
Még az üzletben előkaphatjuk a világos válaszokkal szolgáló okostelefont, így azonnal rendezhetjük a jogvitát. A vásárló, vagy fogyasztó időt, bosszúságot és akár pénzt is spórolhat az ingyenes alkalmazás segítségével.