Az egri Gyetvai Miklós 11 éve versenyez. A gyorsasági szakágban kezdett, majd gyorsulási versenyeken indult. Többszörös magyar és szlovák bajnok. A Bikavér Ünnepen résztvevők egy kis ízelítőt is kaptak a gyorsulási versenyből.
A XVIII. Egri Bikavér Ünnep egyik legnépszerűbb kiállítója Gyetvai Miklós és a kis 126-os Polski Fiat volt.
Nem kell a fölrobbanástól félni, a BMW motor jól bírja a megterhelést. A kíváncsiskodók kedvéért még be is indították a kocsit.
A többszörös magyar és szlovák gyorsulási bajnok Gyetvai Miklós jelentősen átalakította a Polskit. Kívülről most már fehér, belül pedig kétüléses lett, így a pilótával együtt akár más is átélheti a gyorsulás élményét. A Bikavér Ünnepen a színház előtt ízelítőt is kaptak a nézők a gyorsulási versenyekből. Akkor Tarsoly József hegybíró volt jobb kettőben. A bajnoki futam azért más. Gyetvai kézműtét után, szezon közben tért vissza. Négy bajnokságban is érdekelt, így versenyben van a magyar és a szlovák címért is.
A BMW motort hazai környezetben, az egri Palotai György műhelyében készítik fel versenyről versenyre. Most kapott egy új kuplungrendszert, ami akár 1000 LE-ig is jól működik. Az ellenfelek négy kerékre hajtanak, ez előny a rajtnál, míg a kis Polskinál két kerékre megy a hajtás. A 400 méteres pályán az 1000 LE-s autókkal szemben ez a második 200 méteren lehet hátrány. Ennek ellenére most is ott van az egri pilóta és a járműve a legjobbak között.